Cezaevinde isyan!

Cezaevinde isyan!

Diyarbakır Ceza İnfaz Kurumu İnşaatında bir isyan vardı... Bu kez eylemi yapan işçilerdi...

2014.01.31 20:14 - Son Güncellenme: 2014.01.31 20:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cezaevinde isyan!

Diyarbakır Ceza İnfaz Kurumu inşaatında çalışan işçiler, 8 aydır ücretlerini alamadıkları iddiasıyla şantiye önünde ateş yakarak eylem yaptı. Kayapınar ilçesinde yapımı süren Ceza İnfaz Kurumu inşaatının şantiyesinde toplanan bir grup işçi, 8 aydır ücretlerini alamadıklarını gerekçe göstererek, şantiye önünde topladıkları lastikleri ateşe verdi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.31 20:14 - Son Güncellenme: 2014.01.31 20:15 - HABER MERKEZİ
A