Ceyda Düvenci ayrılık sonrası ilk kez paylaşım yaptı

Ceyda Düvenci ayrılık sonrası ilk kez paylaşım yaptı

Bülent Şakrak ile evliliğini geçtiğimiz günlerde sonlandıran Ceyda Düvenci, boşandıktan sonra tatile çıktı. Teknede çekindiği fotoğrafı takipçileriyle paylaşan ünlü oyuncu paylaşımına, "İyileştiğin anları unutma..." notunu düştü.

2023.07.18 09:05 - Son Güncellenme: 2023.07.18 09:05 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Ceyda Düvenci ayrılık sonrası ilk kez paylaşım yaptı

Ceyda Düvenci, dizi setinde tanıştığı oyuncu Bülent Şakrak ile ilişkiye başlamış, 2015 yılında evlenmişti. Ünlü çiftin, bir süredir evliliklerinde sorunlar yaşadığı ve evlilik terapistine gittikleri ancak aralarındaki problemleri çözemedikleri öne sürülmüştü. 

ANLAŞMALI OLARAK BOŞANDILAR

Evlilikleri boyunca en mutlu anlarını takipçileriyle paylaşan çift, son dönemde ayrılık iddialarıyla gündeme gelmiş; Düvenci ve Şakrak'ın boşanmaya karar verdiği ortaya çıkmıştı.

Bülent Şakrak ve Ceyda Düvenci çifti, 11 Temmuz'da İzmir Ödemiş Adliyesi'nde boşanmıştı. Anlaşmalı olarak boşanan çiftin davası sadece 15 dakika sürmüştü.

"İYİLEŞTİĞİN ANLARI UNUTMA"

Ayrılığın ardından Bülent Şakrak çocukarıyla çekilmiş bir fotoğrafı Instagram hesabından takipçileriyle paylaşmıştı. Ceyda Düvenci ise ilk kez paylaşımda bulundu.

8 yıllık evlilikleri biten çiftten Ceyda Düvenci, son olarak 3.2 milyon takipçisi bulunan Instagram hesabından bikinili bir fotoğrafını paylaştı.

Kısa sürede çok fazla beğeni alan gönderisine, "İyileştiğin anları unutma" mesajını yazan Düvenci'ye; binlerce yorum yapıldı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2023.07.18 09:05 - Son Güncellenme: 2023.07.18 09:05 - HABER MERKEZİ
A