Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan korona virüs önlemi

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan korona virüs önlemi

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, Kovid-19'la mücadele kapsamında "Atıksu Yönetimine İlişkin Önlemler Genelgesi" yayımlandı.

2020.04.09 15:55 - Son Güncellenme: 2020.04.09 15:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan korona virüs önlemi

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, koronavirüs tedbirleri kapsamında atıksulara ilişkin olarak dezenfeksiyon uygulanacağını duyurdu.

Bakanlık'tan yapılan açıklama şöyle:

Koronavirüs tedbirleri kapsamında;

Sulamada kullanılan arıtılmış atıksulara dezenfeksiyon uygulanacak

Arıtılmış atıksu deşarj edilen akarsu bölgesinde su sporlarına ve tahıl yıkamaya izin verilmeyecek 

Arıtma tesisleri hijyen kurallarını tizilikle uygulayacak.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.09 15:55 - Son Güncellenme: 2020.04.09 15:59 - HABER MERKEZİ
A