Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan korona virüs önlemi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, Kovid-19'la mücadele kapsamında "Atıksu Yönetimine İlişkin Önlemler Genelgesi" yayımlandı.
2020.04.09 15:55 - Son Güncellenme: 2020.04.09 15:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, koronavirüs tedbirleri kapsamında atıksulara ilişkin olarak dezenfeksiyon uygulanacağını duyurdu.
Bakanlık'tan yapılan açıklama şöyle:
Koronavirüs tedbirleri kapsamında;
Sulamada kullanılan arıtılmış atıksulara dezenfeksiyon uygulanacak
Arıtılmış atıksu deşarj edilen akarsu bölgesinde su sporlarına ve tahıl yıkamaya izin verilmeyecek
Arıtma tesisleri hijyen kurallarını tizilikle uygulayacak.