Cep telefonuyla tedavi

Cep telefonuyla tedavi

Batman'da elektrik kesilince bir diş doktoru hastasını cep telefonu ışığıyla tedavi etti.

2014.06.17 18:21 - Son Güncellenme: 2014.06.17 18:22 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Cep telefonuyla tedavi


 

Batman Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde yaşanan elektrik kesintisi ilginç görüntülere sahne oldu. Bir diş doktoru jeneratörün devreye girmemesi nedeniyle, hastasını cep telefonu ışığıyla tedavi etti. Dr. Nilay Nafak, hastasının diş kanal tedavisini cep telefonunun ışığı yardımıyla yapmak zorunda kaldı. Dr. Nafak, "Tedavi sırasında elektrik kesildi. Jeneratör devreye girmedi. Hasta mağdur olmasın diye cep telefonunun ışığını kullanarak hastanın tedavisine devam ettim" dedi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.17 18:21 - Son Güncellenme: 2014.06.17 18:22 - HABER MERKEZİ
A