Cep telefonu çalan oğlunu ihbar etti

Cep telefonu çalan oğlunu ihbar etti

Samsun'da bir kişi arkadaşının cep telefonunu çalıp otobüsle il dışına çıkarken babasının polise yaptığı ihbar sonucu yakalandı.

2013.12.16 19:19 - Son Güncellenme: 2013.12.16 19:21 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Cep telefonu çalan oğlunu ihbar etti

 

Olay, İlkadım ilçesi Çiftlik Mahallesi İstiklal Caddesi'nde bulunan bir çay ocağında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 18 yaşındaki H.G., çay ocağında birlikte garson olarak çalıştığı E.K.'nin (23) cep telefonunu çekmeceden alıp kaçtı. Samsun otogarından otobüsle Afyon'a giden H.G.'yi babası Ö.G., polise ihbar etti. Samsun Emniyet Müdürlüğü Hırsızlık Bürosu ekipleri, H.G.'yi Havza ilçesinde içinde bulunduğu yolcu otobüsünde yakalayarak Samsun'a getirdi. Gazi Polis Merkezi'ne teslim edilen H.G., bugün çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından serbest bırakıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.16 19:19 - Son Güncellenme: 2013.12.16 19:21 - HABER MERKEZİ
A