Cenneti çöplüğe çevirdiler

Cenneti çöplüğe çevirdiler

MUĞLA'nın Marmaris İlçesi'ndeki koylar ve ormanlık alanla Armutalan Beldesi'ndeki Seyir Tepesi çöplüğe döndü.

2013.04.10 12:02 - Son Güncellenme: 2013.04.10 12:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cenneti çöplüğe çevirdiler

Marmaris Turizm ve Çevre Gönüllüleri Başkanı Filiz Ersan, ilçe merkezindeki yeni sezon hazırlıklarına, koylar, ormanlık alan ve Armutalan Seyir Tepesi'ndeki çirkin görüntülerin gölge düşürdüğünü savundu. Tüm Marmarisliler'i çevreye karşı duyarlı olmaya çağıran Filiz Ersan, "Her geçen yıl ülkemize daha fazla turist gelsin diye uğraşların verildiği bir ortamda kendi ipimizi kendimiz çekiyoruz. Sezon başladı sayılır. Marmaris'e gelenler daha çok koylarımızı ve doğal güzelliklerimizi merak ediyor. Gittikleri o güzelim koylarımızda atılan gördüklerinde ne düşünecekler? Çöplerin bir an önce toplanması gerekir" dedi.


 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.10 12:02 - Son Güncellenme: 2013.04.10 12:02 - HABER MERKEZİ
A