''Cenevre'den umutluyum''

''Cenevre'den umutluyum''

ABD Başkanı Barack Obama, Rusya ile Cenevre'de Suriye konusunda yapılacak görüşmelerden umutlu olduğunu söyledi.

2013.09.12 19:13 - Son Güncellenme: 2013.09.12 19:14 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
''Cenevre'den umutluyum''

Beyaz Saray'daki Kabine toplantısı öncesinde basına açıklamalarda bulunan Obama, ABD'nin, Suriye'nin kimyasal silahlarını devretmesine yönelik plandan "kesin bir sonuç" alınmasını beklediğini söyledi.

Obama, Cenevre'de gerçekleştirilecek olan ABD ve Rusya Dışişleri Bakanları toplantısının Suriye'ye ve kimyasal silahlarına diplomatik bir çözüm sunacağı konusunda son derece umutlu olduğunu dile getirdi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.09.12 19:13 - Son Güncellenme: 2013.09.12 19:14 - HABER MERKEZİ
A