Cenevre'de görüşmeler yeniden başladı
Suriye barış görüşmelerinin 6'inci gününde taraflar bir kez daha masaya oturdu.
2014.01.29 13:27 - Son Güncellenme: 2014.01.29 13:27 - Dünya - HABER MERKEZİ
BM ve Arap Birliği Suriye Özel Temsilcisi Lahdar Brahimi'nin arabuluculuğunda yürütülen görüşmeler için BM Cenevre Ofisi'ne önce Şam yönetiminin temsilcileri, ardından muhalifler geldi.
Heyetler karşı karşıya gelmemeleri için farklı kapılardan BM binasına alındı.
Suriye muhalefeti heyeti binaya A 13 kapısından girerken, rejim temsilcileri A15 kapısını kullandı.
Basının, heyetlerin binaya gelişinde kapı önünde görüntü ve demeç almasına sınırlamalar getirildi.
İsviçre'nin Cenevre kentinde devam eden müzakereler ise dün tıkanmıştı
Muhalifler, savaşı sona erdirmek için yapılması planlanan görüşmenin müzakerelerdeki farklılıklar nedeniyle ertelendiğini açıklamıştı.
Şam yönetiminin geçici hükümet konusunda direndiği belirtilmişti.