Cem Yılmaz oyunu kullandı
Ünlü komedyen Cem Yılmaz, oyunu Beşiktaş'taki Lütfi Banat İlkokulu'nda kullandı.
2018.06.24 11:28 - Son Güncellenme: 2018.06.24 11:28 - Magazin - HABER MERKEZİ
Cem Yılmaz, saat 10.30 sıralarında oyunu kullanmaya geldi.
Oyunu kullandıktan sonra sınıftan ayrılırken bir muhabirin anonsunda 'şovmen' dediğini duyan Cem Yılmaz, "Ben şovmen değil, komedyenim" dedi.