Cem Yılmaz oyunu kullandı

Cem Yılmaz oyunu kullandı

Ünlü komedyen Cem Yılmaz, oyunu Beşiktaş'taki Lütfi Banat İlkokulu'nda kullandı. 

2018.06.24 11:28 - Son Güncellenme: 2018.06.24 11:28 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Cem Yılmaz oyunu kullandı

Cem Yılmaz, saat 10.30 sıralarında oyunu kullanmaya geldi.

Oyunu kullandıktan sonra sınıftan ayrılırken bir muhabirin anonsunda 'şovmen' dediğini duyan Cem Yılmaz, "Ben şovmen değil, komedyenim" dedi.

 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2018.06.24 11:28 - Son Güncellenme: 2018.06.24 11:28 - HABER MERKEZİ
A