Çelik: "Tayin taleplerini Başbakan'a ilettim"

Çelik: "Tayin taleplerini Başbakan'a ilettim"

AK Parti Sözcüsü Hüseyin Çelik eş durumundan tayin bekleyen öğretmenlerin taleplerini Başbakan'a ilettiğini söyledi.

2012.08.30 14:03 - Son Güncellenme: 2012.08.30 14:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çelik: "Tayin taleplerini Başbakan'a ilettim"

Çelik twitter hesabı üzerinden yaptığı açıklamalarda şu mesajları verdi:

Eş durumundan tayin bekleyen öğretmen arkadaşların talep ve beklentilerini, söz verdiğim gibi, Sayın Başbakan'a arz ettim.

Ailenin bütünlüğü meselesinde çok duyarlı olan Sayın Başbakan'ın konuyla ilgileneceğinden kimsenin şüphesi olmasın.

Eminim ki Sayın Başbakan'ın da devreye girmesiyle, öğretmenlerimizin talepleriyle MEB'in ihtiyaçlarının örtüşeceği bir çözüm bulunacaktır.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.30 14:03 - Son Güncellenme: 2012.08.30 14:03 - HABER MERKEZİ
A