Çarşı'dan müthiş 1 Nisan şakası
Beşiktaş'ın renkli taraftar grubu Çarşı, Samsunspor maçı öncesi "Yönetim istifa!" tezahüratı yaptı ancak işin aslı daha sonra ortaya çıktı!
2012.04.01 15:25 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'de Samsunspor ile karşılaşan Beşiktaş'ta, maç öncesi ilginç bir gelişme yaşandı. İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Beşiktaş'ın renkli taraftar grubu Çarşı'nın bulunduğu kapalı tribünden "Yönetim istifa!" sesleri yükselmeye başladı.
Fikret Orman yönetimi için ikinci resmi maçlarında gelen bu tepki kısa süreli bir şok yaşanmasına neden oldu. Zira işin aslı daha sonra ortaya çıktı. Taraftarlar, bu tezahürat sonrası ikinci bir tezahürat daha yaparak bunun 1 Nisan şakası olduğunu dile getirdi.