Çarşı'dan derbi açıklaması!
Siyah beyazlı ekibin en büyük taraftar oluşumu çArşı, Olimpiyat Stadı'ndaki olaylı derbide yaşananlar ile ilgili olarak açıklama yaptı.
2013.09.24 10:49 - Son Güncellenme: 2013.09.24 10:49 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş'ın en büyük taraftar grubu olan çArşı, Olimpiyat Stadı'nda oynanan olaylı Galatasaray derbisinin ardından yaşanan olaylar ile ilgili açıklama yaptı.
Açıklamada şu ifadeler yer aldı;
"Öncelikle 'Beşiktaş Fizan'a da gitse gideriz' diyen ve bunu 22 Eylül akşamı geçici ikametgah Olimpiyat Stadı tribünlerinde yerini alarak gösteren bütün Beşiktaşlı'lara teşekkür ederiz.
Futbol sadece futbol değildiz sözünü şöyle okuruz;
Bizler için Beşiktaş; sadece bir spor kulübü değil, bunun çok daha ötesidir. Bize onu emsalsiz kılan şey sahip olduğu değerleri ve duruşudur. Hayatı futbola değil, futbolu hayata feda edebileceğimizden kimsenin şüphesi olmasın.
Lakin bu güzel oyunu çirkinleştirenler de bunun hesabını vermelidirler ki öfkemiz ve nefretimiz onlaradır.
Hakemin rakiplerimiz aleyhina dahi olsa verdiği yanlış bir kararı doğru kabul etmeyiz.
Kendi sporcumuzun nizam dışı hareketi ile gerçekleşen gole sevinmeyiz.
Galip gelenin değil, haklı olanın yanında yer aldık.
"Beşiktaş sen bizim ahlakımızsın" derken bunu miras devredenlerin izinden gittik.
Beşiktaşlılık bir aşk halidir, bunu böyle bildik ve böyle yaşadık.
Şeref ve haysiyet gibi kavramları hep kıskançlıkla sahiplendik.
Beşiktaşımız için zafer dediğimiz şeyin tabelada yer alan sayılar olmadığını, onunla yaşadığımız en güzel zaferlerin yüreğimizde yer aldığını hep hissettik.
Düşüncelerinizi gerçekleştirecek evvellerimiz ve geleneğimiz var olduğu sürece öylsine başı dik, alnı açık, onurlu ve gurur dolu tertemiz bir geçmişi geleceğe de aktaran ve gelecekte yaşatacak olan Beşitaş'ımızın var olabilmesidir; zafer.
Bizim için en adil hakem Şeref Bey, en dürüst sporcu Hakkı Yeten'dir. Bunlar böyle bilinsin.
Defalarca kez söyledik, anlamamakta ısrar edenler için tekrar söylemek bize zul gelmez.
Şiddete maruz kaldık ama asla şiddetten yana olmadık.
En güzel rekabetin her zaman maneviyatta yaşanması gerektiğine hep inandık.
Bu inancımızı koruyarak, adalet ve hakkaniyetten yoksun merciler ve enek hırsızı soysuzlar için bir kez daha şunun altını çizmek isteriz;
Beşiktaş'a, Beşiktaş'lılara yapılan her haksızlık karşılığını bulur, zira Çarşı sizde olmayan vicdandır! "Hep denedin. Hep yenildin. Olsun. Yine dene, yine yenil, daha güzel yenil!"
Akbabalar ve çakal sürüleri bilsin ki, sevinciniz kursağınızda kalacak.
Kaybettiğimiz şey 3 puandan ötesi değildir.
Hocamızdan top toplayıcımıza, malzemecimizden sporcumuza, yavru kartalımızdan en yaşlımıza, kulübümüzün hizmetkarlarından yöneticilerimize kadar hepimiz tek bile tek yumruğuz. Kendi yaralarımızı kendimiz sararız ve biz sadece ve sadece Beşiktaş'a sarılırız."