Çarptıkları ambulanstaki görevlilerden ilk müdahale

Çarptıkları ambulanstaki görevlilerden ilk müdahale

Bursa'da bir otomobil sürücüsü seyir halindeki ambulansa arkadan çarptı. Otomobil sürücüsü ve annesi yaralanırken, şahıslara ilk müdahaleyi çarptıkları ambulanstaki sağlık görevlileri yaptı.

2013.09.29 09:39 - Son Güncellenme: 2013.09.29 09:41 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Çarptıkları ambulanstaki görevlilerden ilk müdahale


Kaza, Mudanya yolu üzerinde Karaman metro istasyonu yanında meydana geldi. Muhammet S. (26) idaresindeki 16 DF 472 plakalı otomobil, birden yavaşlayan Ahmet A. idaresindeki 16 BV 584 plakalı ambulansa arkadan çarptı. Çevredeki vatandaşların yardımıyla otomobilden çıkarılan Muhammet S. ile annesi Nazmiye S.'ye ilk müdahaleyi çarptıkları ambulanstaki sağlık görevlileri yaptı. Daha sonra çağrılan bir başka ambulans, Nazmiye S.'yi Çekirge Devlet Hastanesi'ne götürdü. Nazmiye S.'nin durumunun iyi olduğu öğrenildi. Kaza sebebiyle Mudanya yolunda trafik bir süre aksadı. Polis kazayla alakalı soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.29 09:39 - Son Güncellenme: 2013.09.29 09:41 - HABER MERKEZİ
A