Çarptığı sürücüye ilk müdahaleyi kendi yaptı

Çarptığı sürücüye ilk müdahaleyi kendi yaptı

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen motosiklet kazasında bir kişi yaralandı.

2012.09.19 16:37 - Son Güncellenme: 2012.09.19 17:49 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Çarptığı sürücüye ilk müdahaleyi kendi yaptı

Kaza saat 11:30 sıralarında ilçe merkezinde Arkaltı Caddesi üzerinde meydana geldi. G.Ö. (18) idaresindeki plakasız motosiklet, cadde üzerinde seyir halindeyken, kavşakta Yunus B. (34) idaresindeki 16 VH 870 plakalı otomobile çarptı. Çarpmanın şiddeti ile savrulan motosikletin sürücüsü yaralandı. Yerde yatan yaralıya ilk müdahaleyi ise kazaya karışan otomobilin sürücüsü yaptı. Yunus B, arabasında bulunan boyunluğu çıkararak yaralının boynuna taktı. Ardından ambulansa konan yaralı motosiklet sürücüsü G.Ö. Orhangazi Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Kazayla alakalı tahkikat sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.19 16:37 - Son Güncellenme: 2012.09.19 17:49 - HABER MERKEZİ
A