Çarptı ama kaçamadı
GAZİANTEP'te, yolda yürüyen Ö.S.'yi bıçakla tehdit edip cep telefonu ile parasını gasp ederek kaçak 3 şüpheli polis tarafından gözaltına alındı.
2013.04.25 11:40 - Son Güncellenme: 2013.04.25 11:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
Olay, dün gece Güneykent Mahallesi 244'üncü sokakta meydana geldi. İddiaya göre, yürüyerek evine giden Ö.S., sokakta önünü kesen 3 kişi tarafından bıçak tehdidiyle gasp edildi. Cep telefonu ile parası gasp edilen Ö.S.'nin ihbarı üzerine olay yerine gelen polis inceleme başlattı. Ö.S.'nin verdiği eşkal doğrultusunda bölgede yapılan araştırmada; Burak G., Mahmut S. ve Ahmet K. gözaltına alındı. Daha önce de aynı suçtan sabıkalı oldukları saptanan şüpheliler, Asayiş Şube Müdürlüğü'nde yapılan sorgulamalarının ardından adliyeye sek edildi.