Canlı yayında neden ağladığını anlattı...
Önceki gün Akmerkez'de alışverişe çıkan güzel spiker Tuğba Dural, canlı yayında neden ağladığı hakkında ilk kez konuştu...
2014.01.16 15:48 - Son Güncellenme: 2014.01.16 15:52 - Medya - HABER MERKEZİ
Tuğba Dural, 'Yayından bir dakika önce yönetmenle çok kötü bir şekilde tartıştık... Ben de biraz hassas olduğum için tartışmamızdan bir dakika sonra yayına çıktım ve bir anda kendimi tutamadım... Tartıştığım yönetmen çok sevdiğim bir insandır ama oda gergindi ben de gergindim böyle olunca anlamadığımız bir şekilde tartıştık. Böyle olunca yayına yansıdı.' açıklamasında bulundu.