Canikli bayramı Giresun'da karşıladı

Canikli bayramı Giresun'da karşıladı

Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli, Kurban Bayramı'nı memleketi Giresun'da karşıladı.

2016.09.12 10:33 - Son Güncellenme: 2016.09.12 10:33 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Canikli bayramı Giresun'da karşıladı

Bayram namazını Seyyid Vakkas Cami'nde kılan Başbakan Yardımcısı Canikli, namaz çıkışında cami cemaati ile sabah kahvaltısı yaparak bayramlaştı.

Vatandaşlarla bir süre sohbet eden Canikli daha sonra Giresun Devlet Hastanesinde tedavi gören Giresun İl Genel Meclis Başkanı Mürşid Gürel'i ziyaret etti. Bir süre Gürel ile sohbet eden Canikli daha sonra doktorlardan bilgi alarak hastaneden ayrıldı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2016.09.12 10:33 - Son Güncellenme: 2016.09.12 10:33 - HABER MERKEZİ
A