Candan Erçetin oyunu Beşiktaş'ta kullandı

Candan Erçetin oyunu Beşiktaş'ta kullandı

Ünlü sanatçı Candan Erçetin Beşiktaş Lütfi Banat İlkokulu'nda sandıkların açılmasıyla beraber oyunu kullanan ilk isimlerden oldu.

2019.03.31 09:18 - Son Güncellenme: 2019.03.31 09:18 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Candan Erçetin oyunu Beşiktaş'ta kullandı

31 Mart Yerel Seçimleri kapsamında sabah saat 08.00 itibariyle İstanbul'da oy kullanma işlemi başladı.

Vatandaşların yanı sıra ünlü isimlerde sandık başına gelerek oy kullandı.

Oy kullanımının başladığı ilk dakikalarda ünlü sanatçı Candan Erçetin de sandık başına gelerek oyunu kullandı. 1255 nolu sandıkta oyunu kullanan Erçetin, daha sonra okuldan ayrıldı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.03.31 09:18 - Son Güncellenme: 2019.03.31 09:18 - HABER MERKEZİ
A