Çanakkale'ye giden TÜGVA öğrencileri şehitlikleri gezdi

Çanakkale'ye giden TÜGVA öğrencileri şehitlikleri gezdi

Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) Bursa İl Temsilciliği tarafından Çanakkale Deniz Zaferi'nin 107. yıl dönümü dolayısıyla gerçekleştirilen organizasyonda, 435 lise öğrencisi Çanakkale'de şehitlikleri gezdi.

2022.03.22 16:16 - Son Güncellenme: 2022.03.22 16:16 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Çanakkale'ye giden TÜGVA öğrencileri şehitlikleri gezdi

Çanakkale savaşlarında şehit olan liselileri temsilen kollarına sarı kurdeleler takarak otobüslerle Bursa'dan yola çıkan öğrenciler, sabah namazını Eceabat Şehitler Camisi'nde kıldı.

Şehitler Abidesi, 57. Alay Şehitliği, Conk Bayırı ve Seyit Onbaşı Anıtını ziyaret eden öğrenciler, şehitler için dua etti.

Lise öğrencileri gezi kapsamında Alçıtepe Hilal-i Ahmer Sağlık Müzesini de gezdi.

Öğrenciler, bir günlük gezinin ardından Bursa'ya döndü.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.03.22 16:16 - Son Güncellenme: 2022.03.22 16:16 - HABER MERKEZİ
A