Çanakkale ruhunu zirvede yaşattılar

Çanakkale ruhunu zirvede yaşattılar

Çanakkale Zaferinin 97. yıl dönümü sebebiyle Bursa'da bir grup dağcı Uludağ'da şehitleri andı.

2012.03.19 14:27 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Çanakkale ruhunu zirvede yaşattılar

Bursalı dağcılar, her yerde şehitler için yürüdüler. Çanakkale Zaferi'nin 97. yıl dönümü dolayısıyla 18 Mart Çanakkale şehitleri yurdun çeşitli yerlerinde andılar. Bursa Zirve Dağcılık, AKUT ekibiyle Çanakkale'de anarken, Yeşil Dağcılık Kulubü ve Bursa Kent Konseyi çalışma grubu Kazdağlarında şehitleri yad etti. Teamsahlar Trekking Grubu da Uludağ'da bir anma yürüyüşü yaptı. Dağcılar, Çanakkale Savaşı'nda canını feda eden askerlere minnettar olduklarını söyledi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.19 14:27 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A