Can Bonomo ismi sona kalınca heyecan yaptı!
Azerbaycan'da 57'incisi düzenlenen Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye finale kaldı. 10 finalistin içinde yer alan Türkiye'nin adının en son açıklanması, izleyenlere büyük bir heyecan yaşattı.
2012.05.25 09:41 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Medya - HABER MERKEZİ
Azerbaycan'da 57'incisi düzenlenen Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye finale kaldı. 10 finalistin içinde yer alan Türkiye'nin adının en son açıklanması, izleyenlere büyük bir heyecan yaşattı.
TÜRKİYE TEZAHÜRATLARI
Finale hak kazanan ülkelerin açıklanması sırasında büyük heyecan yaşandı, 9 finalistin adı açıklandı ve yarı finalinin yapıldığı Crystal Hall salonu 'Türkiye Türkiye' sesleri ile inledi. Azerbaycanlı vatandaşların tezahüratı eşliğinde son finalist olarak Türkiye'nin ismi söylendi.
ÜNLÜLERİN SON DAKİKA HEYECANI
Metin Arolat
hakikaten içim eridi..piiyyuuff.
Burcu Güneş ?
Nefesim kesildi... Oh beeeee ! :)) yasasın !! Göster kendini ...! :)))
Armagan Çaglayan ?
Ohhhhhh be! Aklim cikti yahu!
Buşra Pekin
Ohhhhh
Pınar Dilşeker ?
Ohhh bee !dedım valla.
Doğa Rutkay ?
Lalalalal ooollleyyyy yuppppiikiii hooppaaaa ve daha bi sürü sevinç nidaları ve Bonomo alkışları :))))!!!!!!!!
Ebru Destan İnan
Turkiye turkiye nidalari esliginde'bonomo' finalde tebrikler
ahmet hakan
can bonomo eğer "star" olamazsa bilin ki fazla şirin ve sempatikliğinden olamayacak.
ÜNLÜLER CAN BONOMO'NUN PERFORMANSINI DEĞERLENDİRDİ
Yeşim Salkım
Tek basina vokalsiz helal olsun ne guzel soyluyor can iyi sessin iyi bonomo:)))))
Isin Karaca Doğan
Can'nın heyecanını hissettim oturduğum yerden :) kalbimiz seninle
Şehrazat
Valla Bn bilmem bonomo 1inci!!!
Özge Uzun
Ufaktan detone gibi olsada cok sempatik, ozgundu... Bence bu puan getirir... Ben uykuyaa.. Unutmayinn #Vote4Bonomo ??
Naim Dilmener
Tutuk ve nefes nefese ve gergin RT @kontrolkulesi Can tutukdu sanki
Anjelika Akbar
Türkiye adına gurur duydum, çok sevimli ve karizmatikti, ve samimiyet ile heyecan can kattı:)
Hopdedik ayhan
Yorumlar puan usulu olsun. Giyim kuŞam, kareografi, Can'in performansI , genel görüntü sizce nasıldı? Yari finali geçeriz ama finalde? Ama..
Hakan Hatipoglu
İlk olumsuz yorumlarım; Dansçıların erkek olması zayıf, can bonomo sesi titredi bence. Bir de son final daha kuvvetli olmalıydı.
Buşra Pekin
Kız dansçılar da olaydi iyidi ;) ama şarkımız çosturdu.zafer bizimdir . Gobonomo!
Bengü
Can çok tatlıydı;))İnşallah sonuç güzel olur..
PİNAR ALTUG ATACAN
Can Bonomo süperdiiiiii!
Deniz berdan
Can Bonomo cok sempatikti