Camileri uyuşturucu bağımlısı kundaklamış!

Camileri uyuşturucu bağımlısı kundaklamış!

ALMANYA'nın Bielefeld kentinde, geçen Ağustos ayında 7 gün arayla iki camide çıkarılan yangınlarla ilgili sır çözüldü. Bielefeld polisi tarafından yürütülen soruşma neticesine göre, kundaklamaların arkasında yabancı düşmanlığı bulunmuyor. Polisten konuya ilişkin yapılan açıklamada, camilerdeki yangınları uyuşturucu bağımlısı bir kişinin çıkarttığı bildirildi. Bir soygun girişimi sırasında 32 yaşında olduğu belirtilen uyuşturucu bağımlısını gözaltına alan Bielefeld polisinin, güvenlik kamerası görüntüleri ve DNA izleri sayesinde suçluya ulaştığı kaydedildi.

2014.10.24 15:11 - Son Güncellenme: 2014.10.24 15:11 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Camileri uyuşturucu bağımlısı kundaklamış!

PARA BULAMAYINCA KUNDAKLAMIŞ

Zanlının polise verdiği ifadeye göre, uyuşturucu için para ve değerli eşya bulma ümidiyle camiye giren kişi, umduğunu bulamayınca, öfkeyle camide bulunan Kur'an ve dini kitapları yakmış. Polisin bildirdiğine göre, kundaklama girişimlerinin arkasında siyasi ya da ırkçı bir tavır bulunmuyor. Bielefeld'de bir hafta içerisinde iki ayrı camiye yönelik kundaklama girişimi ilk etapta İslam düşmanlığını ve ırkçı saldırıları akla getirmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.10.24 15:11 - Son Güncellenme: 2014.10.24 15:11 - HABER MERKEZİ
A