Cami derneği yüz çocuğu sünnet ettirdi

Cami derneği yüz çocuğu sünnet ettirdi

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yüz çocuk erkekliğe ilk adımı attı.

2014.08.16 15:24 - Son Güncellenme: 2014.08.16 15:25 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Cami derneği yüz çocuğu sünnet ettirdi


Bereket Camii Derneği ve Beyazıt Mahallesi Muhtarlığı'nın tertiplediği toplu sünnet cemiyetinde yüz çocuk sünnet edildi. Bu yıl 8'incisi düzenlenen geleneksel sünnet şöleninde toplam 730 çocuk sünnet edilerek erkekliğe ilk adımı atmış oldu. Uludağ Mehter Takımı eşliğinde mahalleye giren çocuklar aileleriyle hatıra fotoğrafı çektirdi.

Bereket Camii Derneği ve Beyazıt Mahallesi Muhtarı Süleyman Atış, sünnet olan çocuklara hediyelerini cami önünde dağıttı. Mehter gösterisinin ardından mevlid-i şerif okunu. Mevlidin ardından mahalleliye pilav ikram edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.16 15:24 - Son Güncellenme: 2014.08.16 15:25 - HABER MERKEZİ
A