Çamaşır suyu içti

Çamaşır suyu içti

Adıyaman'da çamaşır suyu içen 3 yaşındaki çocuk, hastanede tedavi altına alındı.

2014.06.02 22:01 - Son Güncellenme: 2014.06.02 22:02 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Çamaşır suyu içti

Adıyaman'ın Kahta ilçesinde çamaşır suyu içen 3 yaşındaki çocuk, hastanede tedavi altına alındı.

Menderes Mahallesi'nde 3 yaşındaki Belinay Dağ, annesi temizlik yaptığı sırada su içmek için mutfağa gitti. Tezgahtaki bardakta bulunan çamaşır suyunu su sanarak içen Belinay, durumu fark eden anne Remziye Dağ'ın haber vermesi üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince Kahta Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Belinay Dağ, ilk müdahalenin ardından Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.02 22:01 - Son Güncellenme: 2014.06.02 22:02 - HABER MERKEZİ
A