Çalıştığı işyerini soyan hırsızdan patrona özür mesajı

Çalıştığı işyerini soyan hırsızdan patrona özür mesajı

Bursa'da, çalıştığı işyerini soyan zanlı patronuna "özür dilerim" mesajı gönderdi. Polis şimdi özür mesajı atan işyeri çalışanını arıyor.

2012.07.31 13:13 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Çalıştığı işyerini soyan hırsızdan patrona özür mesajı

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Ahmetpaşa Mahallesi Nedim Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre işyerini sahibi S.M., yanında çalışan A.Ç.'ye dükkanı teslim ederek ayrıldı. Bir süre sonra A.Ç., patronu S.M.'ye "özür dilerim" notu gönderdi. Mesaja anlam veremeyen S.M. işyerine geldiğinde 600 TL değerinde iddia kuponların ve kasasında bulunan 6 bin 700 TL parasının çalındığını gördü. Polise müracaat eden S.M., işyerinden 8 bin 300 TL olduğunu söyleyerek polise başvurdu ve zanlının yakalanmasını istedi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.31 13:13 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A