Çalıştığı bankada intihar etti

Çalıştığı bankada intihar etti

Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde bir güvenlik görevlisi çalıştığı bankanın şubesinde beylik tabancasıyla intihar etti

2016.02.09 11:19 - Son Güncellenme: 2016.02.09 11:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çalıştığı bankada intihar etti

Edinilen bilgiye göre, bir kamu bankasının Düziçi şubesindeki mesaisi için görevine gelen Yusuf Çağlar, bankanın içinde tabancasının tetiğini çekerek intihar etti. 112 acil ekiplerinin yaptığı ilk müdahalesine rağmen Yusuf Çağlar kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Olay yerine gelen polis ekipleri intihar hakkında tahkikat yaparak soruşturma başlattı. 2 çocuk babası Çağlar'ın ailevi sorunları ve çevreye borçları olduğu iddia edildi.

Çağlar'ın cenazesi memleketi Adana'nın Kozan ilçesinde toprağa verildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.09 11:19 - Son Güncellenme: 2016.02.09 11:19 - HABER MERKEZİ
A