Çaldıkları aracın yakıtı bitince...

Çaldıkları aracın yakıtı bitince...

Bursa'nın Orhaneli ilçesinde bir otomobil çalan hırsızlar, aracın yakıtı bitince yol kenarına bırakıp kaçtı.

2013.07.10 12:53 - Son Güncellenme: 2013.07.10 12:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Çaldıkları aracın yakıtı bitince...


Edinilen bilgiye göre, Orhaneli Kaymakamlığı'nda çalışan Mehmet Aydın, gece saat 00:20 sularında evinin önüne bıraktığı aracını sabah işe gitmek için bıraktığı yerde göremeyince polise haber verdi. İddiaya göre Mehmet Aydın'a ait 16 N 5746 plakalı bir otomobili çalan hırsızlar, Bursa istikametine doğru giderken aracın yakıtının bitmesiyle yolda kaldı. Aracı Bursa yolu üzerindeki Çöreler köyü girişindeki köy mezarlığının yanına bırakan şahıslar, daha sonra kaçarak kayıplara karıştı. Aracının yakıtının az olduğunu ifade eden Aydın "Yakıtı bitmiş olmalı ki, burada bırakmışlar. Aracımın içindeki malzemeleri de yol kenarına atmışlar. Eksik var mı bilmiyorum" dedi.
Jandarma çalınan aracın başında incelemelerde bulunurken, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.10 12:53 - Son Güncellenme: 2013.07.10 12:54 - HABER MERKEZİ
A