Çaldıkları altınlarla motosiklet aldılar

Çaldıkları altınlarla motosiklet aldılar

Bingöl'de çaldıkları ziynet eşyalarıyla motosiklet alan şüpheliler yakalandı.

2013.04.26 17:40 - Son Güncellenme: 2013.04.26 17:46 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Çaldıkları altınlarla motosiklet aldılar


Bingöl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından hırsızlık olaylarının aydınlatılmasına yönelik düzenlenen operasyonda, 1 işyeri ve 2 evde meydana gelen hırsızlık olayı ile bir evde mala zarar verme olaylarının şüphelisi olarak 4 kişinin yakalanarak gözaltına alındığı bildirildi. Hırsızlık operasyonunda yakalanan şahıslarla birlikte ele geçirilen piyasa değeri yaklaşık 2 bin TL olan elektronik eşyaların sahiplerine teslim edildiği, şahısların çaldıkları ziynet eşyaları ile aldıkları motosiklete de el konularak Yeddi Emin otoparkına teslim edildiği belirtildi. Yakalanan 4 şüpheli şahsın hakkında hırsızlık yapmak suçundan işlem yapıldığı ve adli mercilere sevk edildiği kaydedildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.26 17:40 - Son Güncellenme: 2013.04.26 17:46 - HABER MERKEZİ
A