Çaldıkları altınları döke döke kaçtılar

Çaldıkları altınları döke döke kaçtılar

Kuyumcudan 2 kilogram altın çalan hırsızlar, kaçarken altınları düşürdü.

2013.11.14 07:48 - Son Güncellenme: 2013.11.14 07:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çaldıkları altınları döke döke kaçtılar


Gaziosmanpaşa'da bir kuyumcuya giren hırsızlar, yaklaşık 2 kilogram altın çaldı. Soygun sonrası hırsızların yola düşürdüğü altınları polis ekipleri yerden topladı.

Olay, saat 04.00 sıralarında, Yıldıztabya Caddesi üzerindeki bir kuyumcuda meydana geldi. İddiaya göre, kimliği belirsiz kişi ya da kişiler, cadde üzerindeki kuyumcunun kilitlerini demir kesme makası ile açtı. İçeri giren hırsızlar, işyeri sahibinin vitrinde bıraktığı aldı. Kuyumcudan hızla uzaklaşan hırsızlar, kaçtıkları yönde yere altın düşürdü. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, yerdeki altınları toplayarak işyeri sahibine haber verdi.

Olay yerine gelen işyeri sahibi, çalışanlarına kızarak, "Vitrindeki altınları toplamazsanız, adamlar gelip böyle götürür. Böyle birşey yok. Alarm şirketi de hala aramadı. Makasla kilitleri keserek içeri girmişler. Yaklaşık 2 kilo altın alınmış." şeklinde konuştu. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.14 07:48 - Son Güncellenme: 2013.11.14 07:49 - HABER MERKEZİ
A