Çağlayan'dan hastane yönetimine ziyaret

Çağlayan'dan hastane yönetimine ziyaret

Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, Devlet Hastanesi Başhekimliği görevine getirilen Uzm. Dr. Hasan Kocaefe'yi ziyaret etti.

2015.01.12 16:50 - Son Güncellenme: 2015.01.12 16:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Çağlayan'dan hastane yönetimine ziyaret

Ziyarette yeni atanan Başhekim Yardımcısı Pratisyen Hekim Ziyaeddin Uzun, Hastane Müdürü Ömer Yalavuz ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Habibe Değirmenci de hazır bulundu. Başhekim Hasan Kocaefe, ziyaretten memnuniyet duyduklarını belirterek, Başkan Çağlayan'a teşekkür etti. Çağlayan, Kocaefe'ye hayırlı olsun dileklerini ileterek, kadrosuna ve kendisine yeni görevlerinde başarılar diledi.


Eğitim ve sağlığa destek verdiklerini belirten Çağlayan, yeni hastanenin hizmete geçmesi ile birlikte Orhangazi'nin derin bir nefes alacağını söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.12 16:50 - Son Güncellenme: 2015.01.12 16:50 - HABER MERKEZİ
A