Çağla Şikel sezonu açtı

Çağla Şikel sezonu açtı

Tatil sezonunu açan Çağla Şikel soluğu Çeşme'de aldı.

2014.06.21 20:21 - Son Güncellenme: 2014.06.21 20:23 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Çağla Şikel sezonu açtı

Manken, sunucu ve oyuncu Çağla Şikel yaz tatiline Çeşme'de başladı.

Önceki akşam, Alaçatı'da arkadaşlarıyla buluşan Şikel, Emre Altuğ'un çekimleri olduğu için önümüzdeki günlerde yanına geleceğini söyledi ve ekledi: 'Çeşme'yi özledik. Zaten sık sık gelip gidiyoruz. Yaz tatilini Çeşme'de çocuklarımızla birlikte geçireceğiz '.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2014.06.21 20:21 - Son Güncellenme: 2014.06.21 20:23 - HABER MERKEZİ
A