Çağla Şikel sezonu açtı
Tatil sezonunu açan Çağla Şikel soluğu Çeşme'de aldı.
2014.06.21 20:21 - Son Güncellenme: 2014.06.21 20:23 - Magazin - HABER MERKEZİ
Manken, sunucu ve oyuncu Çağla Şikel yaz tatiline Çeşme'de başladı.
Önceki akşam, Alaçatı'da arkadaşlarıyla buluşan Şikel, Emre Altuğ'un çekimleri olduğu için önümüzdeki günlerde yanına geleceğini söyledi ve ekledi: 'Çeşme'yi özledik. Zaten sık sık gelip gidiyoruz. Yaz tatilini Çeşme'de çocuklarımızla birlikte geçireceğiz '.