Büyükşehirli raketler Avrupa`da mücadele edecek

Büyükşehirli raketler Avrupa`da mücadele edecek

Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Masa Tenisi Bayan Takımı, süper ligi üçüncü tamamlayarak, Avrupa Kulüpler Kupası ETTU CUP'ta mücadele etme başarısı yakaladı.

2014.06.20 17:10 - Son Güncellenme: 2014.06.20 17:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Büyükşehirli raketler Avrupa`da mücadele edecek

Türkiye Masa Tenisi Süper Ligi'nde mücadele eden Bursa Büyükşehir Belediyespor Masa Tenisi Bayan Takımı ligde oynadığı müsabakalar sonucunda süper lig 3'üncüsü olarak sezonu tamamladı. Antrenör Halil Korulu, sporcular Sibel Remzi, Ayşegül Demirtaş ve Anamaria Sebe´den oluşan bayan masa tenisi takımı, 2014 -2015 sezonunda da masa tenisinde Avrupa Kulüpler Kupası olan ETTU CUP'ta mücadele etme başarısı da elde etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.06.20 17:10 - Son Güncellenme: 2014.06.20 17:12 - HABER MERKEZİ
A