Büyükşehir turu zora soktu
ACIBADEM Bayanlar Voleybol Birinci Ligi Çeyrek Final ilk maçında şampiyonluk adaylarından Fenerbahçe'yi konuk eden Bursa Büyükşehir Belediyespor, mütevazi kadrosuyla oynadığı voleybol ile taraftarlarının gönlünü bir kez daha kazanmasını bildi.
2013.04.06 10:57 - Son Güncellenme: 2013.04.06 10:58 - Spor - HABER MERKEZİ
"RAKİBİMİZ GÜÇLÜYDÜ"
Büyükşehir Belediyespor Antrenörü Emin İmen, "Fenerbahçe bu ligin güçlü takımlarından bir tanesi. Oyuncularım gerçekten ilk ve son sette inanılmaz bir mücadele ortaya koydu. Onları kutluyorum. Henüz her şey bitmedi. Rakibimizle pazartesi günü rövanş maçı yapacağız. Bu mücadeleyi kazanmayı ve yarı finale yükselme iddiamızı bir sonraki maça taşımak istiyoruz. Tecrübe eksikliği nedeniyle kazanabileceğimiz iki seti kazanamadık" dedi.