Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey'den 1 Mayıs mesajıı
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
2024.05.01 12:40 - Son Güncellenme: 2024.05.01 12:45 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Daha eşit, daha adil, daha özgür bir dünya dileğimle; 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü Kutlu Olsun!"
Daha eşit, daha adil, daha özgür bir dünya dileğimle;
-- Bursa Büyükşehir Belediyesi (@bursabuyuksehir) May 1, 2024
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü Kutlu Olsun! pic.twitter.com/6TFlX37Sta