''Büyük takım reaksiyonu...''

''Büyük takım reaksiyonu...''

Beşiktaş'ın yıldız sol beki İsmail Köybaşı, 3-1'lik Eskişehirspor galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.

2016.03.08 08:37 - Son Güncellenme: 2016.03.08 08:37 - Spor - HABER MERKEZİ
A
''Büyük takım reaksiyonu...''

Milli futbolcu, oyunun genelinde maça hakim olduklarını aktararak, "Oyunun genelinde hakim bizdik. Kendimize gelme maçıydı. Büyük takım reaksiyonu gösterdik. Güzel futbolla oynamak önemliydi. Galip geldiğimiz için sevinçliyiz. Yarışın içinde favoriyiz. Yürekten oynadığımız sürece bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Maç maç bakıyoruz. Kaybederken de alkışlanan bir takım haline gelirsek, kaybetmeyeceğimizi de biliyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.08 08:37 - Son Güncellenme: 2016.03.08 08:37 - HABER MERKEZİ
A