BUSMEK'ten insan hakları semineri
Bursa'nın Gemlik ilçesinde BUSMEK tarafından insan hakları semineri düzenlendi.
2012.02.24 11:56 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
BUSMEK tarafından tertiplenen seminere İl Genel Meclis Üyesi Eğitim Kültür ve Sosyal Hizmet Komisyonu Başkanı Gıyasettin Bingöl konuşmacı olarak katıldı. BUSMEK'in hizmetlerinden övgüyle bahseden Bingöl, önceki senelere nazaran kursiyer sayısının çok arttığını belirterek, kaliteli eğitim veren BUSMEK eğitimcilerini tebrik etti.
Ferdin hakları, devlet dairelerinde çalışma hakkı, fırsat eşitliği, iş anlayışı ve eğitimin gayeleri hakkında bilgiler veren Bingöl, kursiyerlerin sorularını da cevapladı.