Bursasporlu gençler kondisyon çalıştı
Genç oyuncular bugün öğle saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde antrenman yaptı.
2013.04.16 15:45 - Son Güncellenme: 2013.04.16 15:46 - Spor - HABER MERKEZİ
Genç futbolcular bugün Özlüce Tesisleri'nde bireysel performans antrenörü Teoman Eren eşliğinde, kondisyon salonunda çalıştı.
Kondisyon salonunda kuvvete dayalı olarak yapılan çalışma 1 saat sürdü. Genç oyuncular, minderler üzerinde çalıştıktan sonra kondisyon aletleriyle çalışma gerçekleştirdiler.
Diğer oyuncular ise akşam üzeri yapacağı antrenmanla MP Antalyaspor maçı hazırlıklarına devam edecek.