Bursasporlu futbolcuların pestili çıktı!

Bursasporlu futbolcuların pestili çıktı!

Bursaspor akşam yaptığı antrenman ile yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü. Bursaspor'lu futbolcuların hırslı olduğu antrenmanda, teknik direktör yardımcısı Mutlu Topçu, futbolcuların pestilini çıkarttı.

2012.07.23 21:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursasporlu futbolcuların pestili çıktı!

Bursaspor Özlüce Tesisleri'nde Ertuğrul Sağlam yönetiminde gerçekleşen antrenman yaklaşık bir buçuk saat sürdü. Antrenmandan önce Teknik Direktör Sağlam, futbolcuları ile kısa süre toplantı yaptı. Isınma hareketleri ile başlayan antrenman, 5'e 2 pas çalışmazı ve çift kale maç ile sürdü. İzinli olan Ozan İpek ve hafif sakatlığı bulunan genç oyunlardan Aykut Turan, antrenmana katılmadı.
Bursaspor, yarın yapacağı antrenman ile 2 Ağustos'ta oynayacağı Avrupa Kupası maçı hazırlıklarını sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.23 21:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A