Bursaspor yönetimi prim artışı yapmayacak

Bursaspor yönetimi prim artışı yapmayacak

Bursaspor yönetimi takımın Fenerbahçe maçını kazanması halinde futbolculara prim artışı yapmayacak.

2016.09.07 18:14 - Son Güncellenme: 2016.09.07 18:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor yönetimi prim artışı yapmayacak

Bursaspor'da geçtiğimiz yıllarda kritik maçlara ekstra prim verilmesi uygulaması bu yıl yürürlülükten kaldırıldı. Yönetim hafta sonu oynanacak Fenerbahçe maçında normal prim sisteminin devam etmesini kararlaştırıldı. Böylece soyunma odasında yapılan prim dopingine son verilmiş oldu.

GALİBİYETE 15 BİN TL ÖDENİYOR

Bursasporlu futbolcular bu sezon iç saha ve deplasman galibiyetlerinde 15'er bin TL prim alıyor. İç saha beraberliklerinde prim yok. Deplasman beraberliklerinde ise futbolcular 7 bin 500 TL prim ödemesi yapılıyor. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.07 18:14 - Son Güncellenme: 2016.09.07 18:14 - HABER MERKEZİ
A