Bursaspor U15 takımı Çin'e gitti
Bursaspor U15 takımı, 22-25 Temmuz 2012 tarihlerinde Çin'in Şangay kentinde yapılacak olan Nike Premier Cup için Atatürk Stadyumu önünden yola çıktı.
2012.07.18 09:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
22-25 Temmuz 2012 tarihleri arasında Çin'in Şangay kentinde yapılacak olan Nike Premier Cup Dünya Şampiyonasına gitmek üzere Bursaspor U15 takımının 25 kişilik kafilesi kara yolu ile İstanbul'a hareket etti. Hava yolu ile Çin'in Şangay kentine gidecek olan takımın kafile başkanlığını Alt Yapıdan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Necmettin Kocaman yaparken, Futbol Okullarından Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Şentürk Turan ve Genel Müdür Vekili İsmail Özdemir'de kafilede yer aldı.
Turnuvada yer alacak takımlar ise şöyle;
BURSASPOR, Manchester United (İngiltere), İnter(İtalya), Celtic (İskoçya), Athletico Bilbao (İspanya), Dinamo Zagrep (Hırvatistan), VFL Bochum (Almanya), Boca Juniors (Arjantin), Santos (Brezilya), CF Pachuca (Meksika), Universidad Catolica (Şili), Esperance Sportive de Tunis (Tunus), Ajax Cape Town (G.Afrika), Hubei FA (Çin), Gamba Osaka (Japonya), Pohang Jecheol Middle (Korea), Bangkok Christian College (Tayland), Shanghai FA (Çin), Keilor Park (Avustralya)
Turnuvada toplam 20 takım yer alıyor. 5'erli takımdan oluşturulacak 4 grupta ilk iki sırayı alan takımlar adlarını çeyrek finale yazdıracaklar.
Geçen yıl kupayı Meksika'nın Pachuca takımı kazanmıştı.