Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba: Bu takımla gurur duyuyorum
Bursaspor'un Teknik Direktörü Samet Aybaba, geleceğe dair umutlu konuştu.
2018.08.27 00:11 - Son Güncellenme: 2018.08.27 00:57 - Spor - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba: Bu takımla gurur duyuyorum
Bursaspor'un Atiker Konyaspor'la 1-1 berabere kaldığı karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Yeşil Beyazlıların Teknik Direktörü Samet Aybaba, geleceğe dair önemli mesajlar verdi.
Oyuna kötü başladıklarını ve çok çabuk gol yediklerini aktaran Aybaba, "20 dakika bocaladık, ardından maça ağırlığımızı koyduk. Uzun zamandır teknik direktörlük yapıyoruz. Böyle takımları zor yakalarız. Takımımızda birçok eksik var. Çocuklar çok cansiperane oynuyor, her şeylerini sahaya yansıtıyor. Oyuncuların sevgi eksikliği var, birlikte oynadıkları zamanda yaşadıkları travmalar var. Bence büyük iş yapıyorlar. Takıma birkaç tane takviye yapacağız. Onlarla beraber daha öne doğru gideceğiz. Bu takımla gurur duyuyorum.3 haftadır Oyunu çirkinleştirmeden, her şeyi yapıyor,lar. Belki 3 haftayı 2 puanla geçtik ama bundan sonrası bu oyunu sürdürürsek net galibiyetler alacağız" dedi.