Bursaspor Taraftarlar Derneği'nden Dündar'a teşekkür ziyareti

Bursaspor Taraftarlar Derneği'nden Dündar'a teşekkür ziyareti

Bursaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Kemal Gürmen Saruhan, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'ı ziyaret etti.

2017.11.01 15:25 - Son Güncellenme: 2017.11.01 15:26 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor Taraftarlar Derneği'nden Dündar'a teşekkür ziyareti

Başkan Dündar, Bursaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Kemal Gürmen Saruhan ve yönetim kurulu üyelerini makamında kabul etti. Bursaspor ve dernek çalışmalarına katkılarından dolayı Başkan Dündar'a teşekkür eden Saruhan, "Bursa'yı ve Bursaspor'u seven bir başkanımız var. Mustafa Başkanımız, Bursasporumuz'a her zaman katkı sağlıyor ve destek veriyor. Takımımızın maçlarını da sürekli yakından takip ediyor. Bursaspor taraftarları adına kendisine teşekkür ediyorum" dedi.

"Şampiyonluğa Adım Adım"

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar da, "Dernek olarak, sadece Bursaspor taraftarlarını değil Bursa'yı hedef alan çalışmalar içerisindesiniz. Gençlere ve öğrencilere yönelik eğitim kültürel çalışmalarınız takdire şayan. Bursaspor, şehrimizin en büyük markasıdır. Herkesin, bu takımı sahiplenmesi lazım. Bursaspor'un başarısı, Bursa'nın başarısıdır. Takımımız, bu sezon oldukça başarılı maçlar çıkarıyor. İnşallah, 2010 yılındaki şampiyonluğu yeniden yaşarız. Takımımız, adım adım o yönde ilerliyor. Dernek olarak yapacağınız eğitim ve kültürel sosyal sorumluluk projelerinde her zaman sizlerle birlikteyiz" diye konuştu.

Saruhan, ziyarette Başkan Dündar'a Bursaspor atkısı ve dernek flaması hediye ederken, ayrıca teşekkür plaketi takdim etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.11.01 15:25 - Son Güncellenme: 2017.11.01 15:26 - HABER MERKEZİ
A