Bursaspor taraftarının ağlatan ölümü

Bursaspor taraftarının ağlatan ölümü

Bursaspor taraftarı Selahattin Erel'in facebook hesabında "Öldüm ölümü düşünmekten" başlığı altında "Eğer bir gün, deplasman yolunda ölürsem kapalı ortasında, uğruna can verdiğimizi, mezarın taşına iğneleyin söylemeyin, duymasın manitam dayanamaz böyle bir acıya deplasmanda deyin öldüğümü söylemeyin" yazısının ardından ölümü herkesi ağlattı.

2012.04.21 12:46 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor taraftarının ağlatan ölümü

Doğan Haber Ajansı'ndan Selahattin Budakoğlu'nun haberine göre, Bursa'da duş yapmak için şofbeni açıp oturma odasında dinlenmek isteyen şeker hastası 20 yaşındaki Selahattin Erel, ayağa kalkamayınca annesini cep telefonuyla arayıp "Anne ayağa kalkamıyorum, ben çok kötüyüm" diyerek telefonu kapattı. Hemen eve gelen anne oğlunu koltuk üzerinde hareketsiz yatarak buldu. İçeride bulunan karbonmonoksit gazından da etkilenen anne camları açıp çığlık atarak komşularından yardım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri yaptıkları incelemede Selahattin Erel'in öldüğünü belirlediler. Ağustosta askere gideceği öğrenilen ve Bursaspor taraftarı Selahattin Erel'in ölmeden bir gün önce sosyal paylaşım sitesindeki hesabında "Öldüm ölümü düşünmekten" başlığı altında "Eğer bir gün, deplasman yolunda ölürsem kapalı ortasında, uğruna can verdiğimizi, mezarın taşına iğneleyin söylemeyin, duymasın manitam dayanamaz böyle bir acıya deplasmanda deyin öldüğümü söylemeyin" şeklinde yazdığı ortaya çıktı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.04.21 12:46 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A