Bursaspor taraftarını darp eden polisle ilgili flaş gelişme!
Dün akşam oynanan ve Bursaspor'un Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olduğu maçta sosyal medyada bir polisin Bursaspor taraftarını darp ettiği görüntüler üzerine İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden açıklama yapıldı. Söz konusu polisin görevden uzaklaştırıldığı ve adli-idari işlem başlatıldığı duyuruldu.
2018.08.12 08:08 - Son Güncellenme: 2018.08.12 08:19 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
FENERBAHÇE ve Bursaspor arasında Şükrü Saraçoğlu Spor Kompleksi'nde oynanan maçın ardından deplasman tribünün koridorlarında bir polisin Bursaspor taraftarını darp ettiği iddiasıyla sosyal medyaya yansıyan görüntülere ilişkin eniyetten açıklama geldi.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, "Olayı gerçekleştirdiği tespit edilen görevli görevden uzaklaştırılarak hakkında adli ve idari işlem başlatılmıştır" denildi.