Bursaspor taktik çalıştı

Bursaspor taktik çalıştı

Ligin 19. haftasında evinde Nazilli Belediyespor ile karşılaşacak olan Yeşil-Beyazlılar öğle saatlerinde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri Nejat Biyediç Sahası'nda yaptığı antrenman ile bu maçın hazırlıklarına devam etti.

2022.12.15 15:57 - Son Güncellenme: 2022.12.15 15:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor taktik çalıştı

Bursaspor Teknik Direktörü İsmail Ertekin gözetiminde gerçekleşen antrenman 1 saat 20 dakika sürdü.

Isınma hareketleriyle başlayan antrenman, koordinasyon ve çabukluk hareketleriyle devam etti. Takım son bölümde taktik çalışmalar yaptı.

Bursaspor hazırlıklarını yarın yapacağı antrenman ile sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.12.15 15:57 - Son Güncellenme: 2022.12.15 15:58 - HABER MERKEZİ
A