Bursaspor takım otobüsü yolda kaldı

Bursaspor takım otobüsü yolda kaldı

Ziraat Türkiye Kupası'nda Bayrampaşa'yı saf dışı bırakarak yoluna devam eden Bursaspor'un takım otobüsü maç dönüşü yolda kaldı.

2016.09.22 17:17 - Son Güncellenme: 2016.09.22 18:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor takım otobüsü yolda kaldı
00:35 Bursaspor takım otobüsü yolda kaldı

İLGİLİ VİDEO

Bursaspor takım otobüsü yolda kaldı

Ziraat Türkiye Kupası'nda Bayrampaşa'ya konuk olan Bursaspor'un takım otobüsü maç dönüşü yolda kaldı.

Bursaspor, Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu'nda bugün Bayrampaşa'ya konuk oldu. Bahçelievler İl Özel İdare Stadı'nda oynanan karşılaşmayı 1-0 kazanan yeşil-beyazlılar dönüş yolunda üst geçidin azizliğine uğradı. Bursaspor takım otobüsü Ataköy'den sahilyoluna bağlanmak üzere seyrederken, alçak bir üst geçide gelince yolda kaldı. Şoför otobüsün köprüye çarpma olasılığı üzerine aracı durdururken, polis trafik akışını kesti. Daha sonra geriye giden Bursaspor kafilesinin otobüsü alternatif bir güzergah üzerinden yoluna devam etti.

Yeşil-beyazlı kafile deniz yoluyla Bursa'ya gitti. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.22 17:17 - Son Güncellenme: 2016.09.22 18:16 - HABER MERKEZİ
A