Bursaspor, stadyum otoparklarıyla ilgili açıklama yaptı

Bursaspor, stadyum otoparklarıyla ilgili açıklama yaptı

Spor Toto Süper Lig'in 31.haftasında yarın saat:20:00'da Timsah Arena'da oynanacak olan Bursaspor - Galatasaray maçı öncesinde İl Spor Güvenlik Kurulu'nda otopark kullanımı gündeme alınmıştır.

2016.04.28 16:41 - Son Güncellenme: 2016.04.28 16:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor, stadyum otoparklarıyla ilgili açıklama yaptı

Açıklama şu şekilde:

"Büyükşehir Belediyesi ve emniyet mensupları yetkilileriyle yapılan görüşmeler neticesinde;stadyumun kapalı otoparklarının henüz tamamlanmamış olduğu ve Batı tribününde yer alan açık otopark alanının ise misafir takım taraftarlarının stadyuma geliş güzergahında olduğundan güvenlik gerekçesi ile otoparkların kullanılamayacağı, yeni sezondan itibaren ise tüm otoparkların aktif olarak kullanılması yönünde karar alınmıştır.

Taraftarımızın bilgisine sunarız."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.28 16:41 - Son Güncellenme: 2016.04.28 16:45 - HABER MERKEZİ
A