Bursaspor sezon açılışını yaptı

Bursaspor sezon açılışını yaptı

Bursaspor sezon açılışını Özlüce İbrahim Yazıcı Tesislerinde yönetim kurulu, futbolcular ve teknik heyet ile birlikte kurban keserek gerçekleştirdi.

2024.07.22 18:58 - Son Güncellenme: 2024.07.22 20:51 - Spor - ÇETİN SABIRLI
A
Bursaspor sezon açılışını yaptı

Bursaspor sezon açılışını Özlüce İbrahim Yazıcı Tesislerinde yönetim kurulu, futbolcular ve teknik heyet ile birlikte kurban keserek gerçekleştirdi. 

Yeni sezonun kazasız belasız ve başarı ile tamamlanması için hep birlikte dua edildi.

Ardından antrenman sahasına geçen futbol takımı tesise gelen taraftarla buluştu.

Başkan Enes Çelik ve yönetim kurulu ilk antrenmanı kış bahçesi balkonundan izledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.07.22 18:58 - Son Güncellenme: 2024.07.22 20:51 - ÇETİN SABIRLI
A