Bursaspor 'seyircisiz oynama cezasına' itiraz edecek

Bursaspor 'seyircisiz oynama cezasına' itiraz edecek

Bursaspor İkinci Başkanı Ali Ademoğlu, TFF'nin verdiği seyircisiz oynama cezasına itiraz edeceklerini ve hukuksal tüm haklarını kullanacaklarını söyledi.

2016.02.11 17:58 - Son Güncellenme: 2016.02.11 18:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor 'seyircisiz oynama cezasına' itiraz edecek

Yeşil-beyazlı kulüp, Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında sahasında oynadığı Medipol Başakşehir mücadelesinde taraftarların neden olduğu saha olayları sebebiyle 1 maç seyircisiz oynama cezası aldı. Buna göre Bursaspor, Süper Lig'in 22. haftasında Bursa'da ağırlayacağı Fenerbahçe maçına taraftarından yoksun olarak çıkacak. Kararın açıklanmasının ardından Özlüce Tesisleri'nde toplanan yeşil-beyazlı yönetim, verilen cezaya itiraz edecek. Bursaspor Kulübü İkinci Başkanı Ali Ademoğlu, "Başkanımız Ali Ay ve yönetim kurulumuzdaki arkadaşlarımız ile birlikte tesislerimizde toplandık. Verilen karar için hukuksal tüm haklarımızı kullanacağız. Karara itiraz edeceğiz" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.11 17:58 - Son Güncellenme: 2016.02.11 18:12 - HABER MERKEZİ
A