Bursaspor salonda çalıştı
Bursaspor, günün ikinci antrenmanın kondisyon salonunda çalışarak gerçekleştirdi.
2012.07.08 16:58 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Avusturya'da yeni sezon hazırlıklarına devam eden yeşil-beyazlı takım, Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam nezaretinde, kaldıkları otelin kondisyon salonunda 1 saat antrenman yaptı. İki gruba ayrılan Bursaspor'da bir grup kondisyon aletleriyle çalışırken diğer grup ise minderler üzerinde çalıştı. Yeşil-beyazlı takım, akşam saatlerinde yapacağı günün son antrenmanıyla bügünkü çalışmalarını tamamlayacak.